۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

راه های افزایش بازدید، رتبه الکسا و فروش وبسایت و اینستاگرام

در این مطلب در خدمت شما دوستان هستیم تا برخی راه های تبلیغاتی ارزان را که برای همه وبسایت هایی که می خواهند رتبه و فروش خود را بالا ببرند را معرفی کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

تبلیغات پاپ باکس یا اسمارت پاپ آپ

 

انجام تبلیغات پربازده پاپ باکس (بنری نمایشی)

در این نوع تبلیغات که یاب به صورت کلیکی هست یا نمایشی البته این تبلیغات با توجه به این که به صورت مستقیم به کاربر نمایش داده می شوند نوع نمایشی بهتری دارد چون اگر مساله کلیکی باشد حتی اگر تبلیغ در بد ترین مکان سایت هم باشد به ازای کلیک پول می دهیم ولی نمایشی بودن با وجود بهترین مکان بودن پتانسیل خوبی به تبلیغ دهنده می دهد البته باید با طراحی خوب نرخ تبدیل را بالا برد.

از برترین سایت ها در انجام تبلیغات پاپ باکس ( نمایشی بنری) یا اسمارت پاپ آپ را می توان وبسایت پاپ لوکس نامید چرا که از نظر شمارش بسیار دقیق عمل می کند هزینه بسیار پایین تری نسبت به سایر سایت ها دارد و کلی مزایای دیگر که فقط با تست توسط خود شما می توانید به آن پی ببرید.

 

انجام تبلیغات پاپ آپ برای افزایش بازدید سایت و فروش

تبلیغات پاپ آپ  نوعی تبلیغات مرسوم اینترنتی می باشد این تبلیغات مزایای زیادی مانند بهبود رتبه الکسا، افزایش بازدید توسط بازدید کنندگان واقعی، افزایش فروش برای فروشگاه و…

فراموش نکنید وبسایت بزرگ دیجی کالا در ابتدا برای شروع و حتی زمانی که پیشرفت خوبی هم کرده بود از پاپ آپ استفاده کرد تا بیشتر شناخته شود و این کار تاثیر گذاشت و حتی الان دیگر نیاز به انجام تبلیغات ندارد.

سپند جام

در حوزه تبلیغات هم می توان از پاپ لوکس استفاده کرد .

 

تبلیغات آی فریم جهت افزایش دانلود اپلیکشین و ویدیوهای آموزشی و افزایش فالور

این نوع تبلیغات در هنگام ورود کاربر به سایت به صورت خود کار فعال می شود و هدف آن افزایش فالوور اینستاگرام، افزایش دانلود فایل مانند اپلیکیشن، ویدیو یا صوت تبلیغاتی و… می باشد که می تواند کمک زیادی با کسب و کارها کند.

تصور کنید شما یک فایل صوتی را که ویژگی های محصول خود را در آن قرار داده اید خود کار در تلفن کاربر بارگیری شود در ابتدا پیغام دانلود شد کاربر را کنجکاو می کند تا فایل را باز کند و تبلیغات شما را گوش دهد یا ببیند یا اپلیکشین را نصب کند! اما اگر به نحوی این پیغام را نادیده بگیرد در زمانی که در حال گوش دادن به موزیک یا چرخیدن در گالری است فایل شما را می بیند و… پس استفاده از این امکان بسیار برای تبلیغات مفید است.

برای استفاده از این قابلیت ما وبسایت پاپ لوکس را پیشنهاد می دهیم.

 

با خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی خود را بالا بکشید

تبلیغاتی مانند بک لینک یا همان تبلیغات متنی و رپورتاژ علاوه بر معرفی کسب و کار شما در سایت های دیگر به افزایش رتبه شما در گوگل به واسطه ایجاد بک لینک می انجامد برای تهیه بک لینک و رپورتاژ آگهی باید دقت کنید سایت مناسب را انتخاب کنید مثلا ما برای خرید بک لینک یا خرید رپورتاژ از وبسایت پاپ لوکس استفاده می کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محسن بیاتی

نگاهی به مفهوم درصد تحقق سود

مفهوم «درصد تحقق سود» یکی از موارد مهم برای سرمایه‌گذاران بورسی است. در واقع برای سهامداران همیشه جذاب بوده که در پایان هر دوره مالی میزان سود محقق شده را بدانند. با توجه به اهمیتی که درصدد تحقق سود برای سرمایه‌گذاران بورسی دارد،‌ این مفهوم را ابتدا با تعریفی از «درصد» و سپس با ارائه مثالی ساده تشریح کرده‌ایم.

همان‌طور که می‌دانید مفهوم درصد و استفاده از آن کاربردهای فراوانی دارد. درک درست از این مفهوم، سرمایه‌گذار بورسی را برای تشخیص آن در زمینه‌های گوناگون و چگونگی محاسبه با آن آماده می‌کند. برای مثال، در علم احتمال مقدار احتمال یا نتایج آن به‌صورت درصد بیان می‌شود. ارائه آمارهای رشد اقتصادی یا کاهش شاخص‌ها با درصد بیان می‌شوند. در زمان حراج فروشگاه‌ها، میزان تخفیف به درصد بیان می‌شود. این قبیل کاربردها باعث شده که اکثر مردم درکی از مفهوم درصد داشته باشند.

هراندازه درصد تحقق سود یک شرکت بالاتر باشد، نشان‌دهنده پیش‌بینی دقیق‌تر و عملکرد بهتر آن شرکت خواهد بود

در زبان محاوره‌ای وقتی اشاره به قطعیت اتفاقی داریم، از اصطلاح ۱۰۰ درصد استفاده می‌‌کنیم و وقتی به عدم انجام یک اتفاق یقین داریم، احتمال انجام آن اتفاق را با صفر درصد بیان می‌کنیم.

حال برای درک مفهوم درصد تحقق سود به این مثال توجه کنید. شرکت الف را در نظر بگیرید. این شرکت در ابتدای سال ۹۴ پیش‌بینی کرده بود که در پایان سال، ۱۰۰ تومان سود به ازای هر سهم به دست آورد. اگر در پایان سال، میزان سود تحقق‌یافته این شرکت به ازای هر سهم، ۸۵ تومان باشد، به این معناست که شرکت الف توانسته ۸۵ درصد سود پیش‌بینی‌شده خود را محقق کند؛ البته همان‌طور که مشخص است، این درصد سود از آنچه پیش‌بینی می‌شده و انتظار سهامداران بوده، کمتر است.

هراندازه درصد تحقق سود یک شرکت بالاتر باشد، نشان‌دهنده پیش‌بینی دقیق‌تر و عملکرد بهتر آن شرکت خواهد بود. درصد تحقق سود یا میزان پوشش سود برای دوره‌های سه‌ماهه، ۶ ماهه، ۹ ماهه و ۱۲ ماهه در گزارش‌های عملکرد فصلی شرکت‌ها ارائه می‌شود. مثلاً اگر در گزارش ۶ ماهه همین شرکت، ۳۸ تومان سود محقق شده باشد، به نسبت پیش‌بینی سود کل سال که ۱۰۰ تومان باید محقق می‌شد، ۳۸ درصد از سود شرکت محقق شده است، بنابراین سود محقق شده شرکت مذکور ۱۲درصد از پوشش ۵۰ درصد تعیین شده در بازه زمانی ۶ ماه کمتر بوده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محسن بیاتی